Рідна школо, привіт!!! (Випускник 2021 року про школу)

Рідна школо, привіт!!! 

Роззирнувся довкола . Дивлюся: усі купують печиво в "Здобі", якісь хлопці грають у ШАХИ. Клімат змінився. І він уже не для мене. Але я відчуваю: тут дуже тепло, тут будуть рости банани й таланти. Дай Боже! Я радий, що вона в такій подобі зустрічає свої 55!

Так хочеться повернутися до школи, аби написати ще більше статей у "Хвилинку", попроводити заходи, виступити десь… Дати більше, ніж просто лепту… Але тішуся, що школа святкує такий поважний вік. І його іменинниками є учні, адміністрація й педагоги. Останнім я бажаю натхнення, сили навчати й залучати якомога більше новацій в освітній процес, не соромитися своїх ідей і діяти, довбити скалу української системи освіти. І зичу вам, учні 77-ої, рости в знаннях, рости духовно й навіть фізично, та так, щоб ви своїми макітрами ненароком ламали натяжні стелі у вестибюлі. Раніше учні нашої школи мали імідж дурних відморозків, однак я тішуся, що він уже зник. Завдяки вам! Насолоди від роботи, колеги й колежанки! Мудрості, наснаги і внутрішньої єдності, шановні вчителі та адміністраціє! Нехай 77-ма дожиє до своїх 77 із іміджем лідерів, еліти львівської освіти.

Гаврилів Роман, випускник 2021.