За що я люблю школу №77?

За що я люблю школу №77?

За колектив. Найважливіший здобуток нашої школи - це колектив. Колектив згуртованих, досвідчених, висококваліфікованих вчителів. Дуже важливо перебувати серед людей, бути частиною хорошого колективу. 

Згадую, як 35 років тому, я потрапила в цей колектив. Це була подія для мене самої «новачка». Спочатку до тебе приглядаються і тримаються на відстані, а потім знаходиться два три колеги, які беруть на себе роз’яснення норм і правил поведінки, а далі ти вже «своя людина» в товаристві однодумців. Дуже дякую за підтримку своїм математикам. І так відбувається майже з кожним у нашому колективі.

За роки моєї праці у нашому колективі змінилося чотири керівники. Кожен з них докладав немало зусиль, щоб колектив був згуртованою спільнотою. Люди в нашому колективі поєднані позитивними, дружніми відносинами, завжди допоможуть та підтримають один одного. Хороша традиція нашого колективу – це спільний відпочинок у кінці навчального року. Гарні відносини в колективі треба берегти.

Любимо Вас, Колеги!

Допис підготувала Патер Галина Володимирівна