Моя рідна школо! Вітаю тебе!

Тобі - 55 років!

А я 23 роки щоранку поспішаю до свого робочого місця, у свій другий дім (інколи здається, що перший) - школу  №77 м.Львова.

Як багато яскравих моментів та позитивних емоцій за цей час пережила я.

Тут пройшли найкращі роки мого життя!

Скільки цікавого і незабутнього було у стінах школи, яка стала  місцем, де тебе чекають друзі, колеги, допитливі оченята учнів, де кожен день є неповторним і непередбачуваним. Тут можна поділитися таємницями, порадіти успіхам, отримати слушні поради. Тут завжди можна бути собою. І це, мабуть, найголовніше!

Це найкраща школа, бо вона наша з вами!

Я вдячна своїм учням, які завжди нагадують нам, що в душі треба залишатися дитиною, що треба вміти не помічати їхніх витівок.

Я дякую випускникам, які не забувають про нас, і приводять у рідну школу своїх діток.

Я дякую колегам за підтримку, розуміння, співпрацю, терпіння, за спільну каву, за незабутні неформальні зустрічі та екскурсії.

Я дякую батькам наших вихованців за найкращих у світі дітей: розумних, талановитих, вихованих і непосидючих.

Рідна школо! Бажаю тобі завжди і у всьому бути ПЕРШОЮ!

Нехай твої вікна завжди світяться турботою і щастям дитинства!

Стефанюк Оксана Анатоліївна