Вітаю, моя мила школа! (випускниця 2021 року)

Моя школа

Вітаю тебе мила!

У ТЕБЕ ювілей - 55! Школа-яку ми всі дуже любимо та поважаємо, яка  подарувала нам багато яскравих подій, незабутніх вражень, вірних друзів.

Я закінчила школу у 2020-2021 році. Вона мені запам’яталася теплом та турботою вчителів. Згадуючи часи які ми провели в школі, хочу повернутися назад хоча б на мить.

У школі я відчувала розуміння від викладачів, однокласників. Кожного дня ідучи до неї, я знала що мене чекають і люблять. Навчання завжди було цікавим. Вчителі роблять все для того, аби діти покинули стіни рідної школи зі знанням, щоб сміливо крокували в своє майбутнє.

Після уроків учні відпочивають граючи у настільний теніс, який є на кожному поверсі нашої школи, або грають волейбол у спортивному залі.

В цей заклад я потрапила не просто так.

77 школу також закінчили моя бабуся та мати, які ще з тих часів у захваті від неї.

З кожним роком наша рідна школа стає кращою. Зовсім скоро біля школи буде сучасний спортивний майданчик, будівництво якого вже почали.

Також в стінах нашої школи присутнє новітнє обслуговування школярів в їдальні. Різноманітний вибір перших та других страв, школяр сам обирає що буде їсти сьогодні. Правильне домашнє харчування, ось що є дуже важливим для першокласників та дорослих.

Я згадую школу з теплом та сумом, та розумінням, що мої діти також будуть навчатись у цьому закладі, який з кожним роком стає на сходинку вище.

Чагайда Аліна, випускниця 2021.